تلفنبانک


تلفنبانک

سرویس تلفنبانک خاورمیانه به منظور گسترش بانکداری الکترونیکی ۲۴ ساعته راه اندازی گردیده و این امکان را فراهم می‌کند که به صورت شبانه‌روزی برخی از امور بانکی در دسترس شما قرار گیرد. از طریق شماره تماس ۴۲۵۵۷-021 می‌توان از خدمات تلفنبانک بهره‌مند گرفت.

شما می‌توانند ضمن مراجعه به شعب و تکمیل فرم تقاضا نسبت به برقراری سرویس مذکور برای هریک از حساب‌های بانکی خود استفاده کنید. امکان استفاده از خدمات تلفنبانک برای مشتریان حقوقی نیز فراهم می‌باشد.استفاده از تلفنبانک نيازمند نام کاربري بوده و براي ورود به اين سيستم بايد از نام کاربری و رمز عبور تلفنبانک استفاده شود. براي انتقال وجوه از سپرده بايد از رمز دوم تلفنبانک (رمز تراکنش تلفنبانک) استفاده شود.

خدمات سامانه تلفنبانک به شرح زير می باشد:
  • خدمات حساب شامل سه گردش آخر، دریافت صورت حساب از طریق فکس، چند گردش آخر به انتخاب مشتری، دریافت شماره شبای حساب
  • پرداخت کلیه قبوض شامل مخابرات، تلفن همراه، جریمه‌های راهنمایی و رانندگی، آب و فاضلاب، برق، گاز و شهرداری در سراسر کشور
  • خدمات چک شامل وضعیت چک صادره، لیست چک‌های واگذار شده به حساب
  • انتقال وجه داخلی شامل انتقال وجه بین حساب‌های خود و یا بین حساب‌های سایرین در بانک
  • اعلام مانده حساب
  • تغییر حساب انتخاب شده
  • تغییر رمزهای تلفنبانک شامل رمز ورود و رمز تراکنش تلفنبانک

نکات قابل توجه در استفاده از تلفنبانک

  • انجام خدمات انتقال وجه و پرداخت قبض در تلفنبانک برای اشخاص حقوقی و صاحبان حساب‌های مشترک امکان‌پذیر (به دلیل عدم امکان تحقق شرایط برداشت از این کانال) نمی‌باشد.
  • در صورتی که شرایط برداشت حساب مشترک هریک به تنهایی باشد، امکان انجام تراکنش انتقال وجه و پرداخت قبض وجود دارد.