از مهمترين اهداف بانک خاورميانه پيشرو بودن در ارائه خدمات بانکداری شرکتی از طريق تعامل نزديک با شرکتها، درک ساختار مالی آنها و رفع نيازهای این مشتریان با ارائه سبدی از ابزارهای تامين مالی ميباشد. بانک خاورميانه با هدف ارایه خدمات تخصصی بانکی و به منظور ايجاد مزيت رقابتی و افزايش انعطافپذيری در پاسخگویی به مشتريان هدف، اقدام به پیادهسازی مدل مدیریت ارتباط با مشتری (Corporate Relationship Management) برای مشتريان شرکتی نموده است، در این روش هر مشتری شرکتی توسط یکی از مدیران ارتباط با مشتری پشتیبانی میشود. مدیران ارتباط با مشتری از میان فارغ التحصیلان برتر بهترین دانشگاههای کشور انتخاب میشوند و با ايجاد و حفظ تعاملی پويا و سازنده با شرکتها ، نسبت به خدمت رسانی به این مشتریان اقدام مینمايند. مدیران پس از اعتبارسنجی مشتری با استفاده از بهروزترین روشهای کیفی و کمی، نیازهای مشتری را شناسایی کرده و با دقت، سرعت و کیفیت بالا به ارائه محصولات و خدمات ساختاریافته در کنار سایر خدمات متنوع بانکی میپردازند. بهكارگيري مدیران ارتباط با مشتری، علاوه بر امکان فراهم نمودن خدمات خاص مانند مشاوره جهت انتخاب بهينه نوع تسهيلات/تعهدات و ساختار دادن به تسهيلات جهت كمينه نمودن هزينههاي مالي شركت، با متمركز نمودن کانالهای ارتباطی مشتريان با بانک باعث بالا رفتن کارایی خدمات ارایه شده میگردند. خدمات بانک خاورمیانه در زمینه بانکداری شرکتی عبارتند از: برای دسترسی به بروشور بانکداری شرکتی، اینجا کلیک نمایید.
|