آشنا (مرکز ارتباط مشتریان)

ارائه خدمات مناسب، بهبود و توسعه آن، نتیجه همفکری و ارتباط دو سویه بانک با مشتریان است؛ بدینمنظور بانک خاورمیانه بهعنوان بانکی مشتریمدار، مسیرهای ارتباطی متنوعی را برای آگاهی از دیدگاهها و پاسخگویی به پرسشهای شما در نظر گرفته است. پویایی این تعامل برای ما اهمیت ویژهای دارد زیرا:
کارشناسان ما در آشنا (مرکز ارتباط مشتریان) با شماره تلفن ۴۲۵۵۷-۰۲۱ و یا از طریق آدرس ایمیل خدمات قابل ارائه در این مرکز به شرح زیر است:
راه های ارتباطی با بانک خاورمیانهارسال پیامک به سامانه پیام کوتاه: ۳۰۰۰۴۲۱۷۸ رسیدگی به شکایات (مدیریت بازرسی): ۴۲۱۷۸۸۸۸-۰۲۱ تکمیل فرم نظرسنجی آنلاین در شعب تکمیل فرم انتقادات و پیشنهادها در وبسایت بانک خاورمیانه ارسال نامه به آدرس تهران - صندوق پستی ۴۴۴۵-۱۵۸۷۵ |
طراحی وب سایت آریایک توسط aryanic highportal aryanic