ارائه خدمات مناسب، بهبود و توسعه آن، نتیجه همفکری و ارتباط دو سویه بانک با مشتریان است؛ بدینمنظور بانک خاورمیانه بهعنوان بانکی مشتریمدار، مسیرهای ارتباطی متنوعی را برای آگاهی از دیدگاهها و پاسخگویی به پرسشهای شما در نظر گرفته است.
پویایی این تعامل برای ما اهمیت ویژهای دارد زیرا:
- میزان رضایت شما را نسبت به کیفیت ارائه خدمات بانک ارزیابی میکنیم.
- خدمات مورد نیاز شما را شناسایی و برای توسعه و ارتقای آن برنامهریزی میکنیم.
- درخواستها و پرسشهای شما را در کمترین زمان، پیگیری نموده و پاسخ میدهیم.
کارشناسان ما در این مرکز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالها، درخواستها و ارائه راهنماییهای لازم به شما هستند.
راه های ارتباطی با ما:
- آشنا (مرکز ارتباط مشتریان) به شماره ۴۲۵۵۷-۰۲۱
- ارسال پیامک به سامانه پیام کوتاه: ۳۰۰۰۴۲۱۷۸
- ارسال ایمیل به آدرس: Ashna@middleeastbank.ir
- رسیدگی به شکایات (مدیریت بازرسی): ۴۲۱۷۸۸۸۸-۰۲۱
- تکمیل فرم نظرسنجی آنلاین در شعب
- تکمیل فرم انتقادات و پیشنهادها در وبسایت بانک خاورمیانه
- ارسال نامه به آدرس تهران - صندوق پستی ۴۴۴۵-۱۵۸۷۵