آشنا (مرکز ارتباط مشتریان)


ارتباط مشتریان

ارائه خدمات مناسب، بهبود و توسعه آن، نتیجه همفکری و ارتباط دو سویه بانک با مشتریان است؛ بدین‌منظور بانک خاورمیانه به‌عنوان بانکی مشتری‌مدار، مسیرهای ارتباطی متنوعی را برای آگاهی از دیدگاه‌ها و پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما در نظر گرفته‌ است.

پویایی این تعامل برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا:

  • میزان رضایت شما را نسبت به کیفیت ارائه خدمات بانک ارزیابی می‌کنیم.
  • خدمات مورد نیاز شما را شناسایی و برای توسعه و ارتقای آن برنامه‌ریزی می‌کنیم.
  • درخواست‌ها و پرسش‌های شما را در کمترین زمان، پیگیری نموده و پاسخ می‌دهیم.

کارشناسان ما در آشنا (مرکز ارتباط مشتریان) با شماره تلفن ۴۲۵۵۷-۰۲۱ و یا از طریق آدرس ایمیل ارتباط با بانک خاورمیانه  ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوال‌ها، درخواست‌ها و ارائه راهنمایی‌های لازم به شما هستند.


خدمات قابل ارائه در این مرکز به شرح زیر است:

راه های ارتباطی با بانک خاورمیانه

ارسال پیامک به سامانه پیام کوتاه: ۳۰۰۰۴۲۱۷۸

رسیدگی به شکایات (مدیریت بازرسی): ۴۲۱۷۸۸۸۸-۰۲۱

تکمیل فرم نظرسنجی آنلاین در شعب

تکمیل فرم انتقادات و پیشنهادها در وب‌سایت بانک خاورمیانه

ارسال نامه به آدرس تهران - صندوق پستی ۴۴۴۵-۱۵۸۷۵