تلفنبانک

تلفنبانک


تلفنبانک

سرویس تلفنبانک خاورمیانه به منظور گسترش بانکداری الکترونیکی ۲۴ ساعته راه اندازی گردیده و برای مشتریان گرامی این امکان را فراهم می‌کند که به صورت شبانه‌روزی برخی از امور بانکی خویش را از طریق این سیستم به انجام رسانند.

مشتریان محترم از طریق تماس با شماره ۴۲۵۵۷ می‌توانند از خدمات تلفنبانک بهره‌مند گردند.

مشتریان می‌توانند ضمن مراجعه به شعب و تکمیل فرم تقاضا نسبت به برقراری سرویس مذکور برای هریک از حساب‌های بانکی خود استفاده کنند. همچنین اشخاص حقوقی نیز با تکمیل فرم و معرفی نماینده می‌توانند از امکانات تلفنبانک استفاده نمایند.

استفاده از تلفنبانک نيازمند نام کاربري بوده و براي ورود به اين سيستم بايد از نام کاربری و رمز عبور تلفنبانک استفاده شود. براي انتقال وجوه از سپرده بايد از رمز دوم تلفنبانک (رمز تراکنش تلفنبانک) استفاده شود.

برخي از مهمترين خدمات سامانه تلفنبانک به شرح زير مي‌باشد:

  • اعلام مانده و گردش حساب
  • ارسال صورت‌حساب از طریق فکس
  • پرداخت کلیه قبوض خدمات عمومی اعم از مخابرات، تلفن همراه، جریمه‌های راهنمایی و رانندگی، آب و فاضلاب، برق، گاز و شهرداری در سراسر کشور
  • انتقال وجه داخلی
  • اعلام وضعیت چک صادره
  • لیست چکهای واگذار شده
  • اعلام شماره شبای حساب
  • تغییر رمز اول و دوم تلفنبانک

امکان انجام انتقال وجه و پرداخت قبض در تلفنبانک برای اشخاص حقوقی و حساب‌های مشترک امکان پذیر نمی‌باشد.

خدمات این سامانه برای اشخاص حقوقی و حساب‌های مشترک در سامانه تلفنبانک به شرح ذیل می‌باشد:

  • اعلام مانده و گردش حساب
  • ارسال صورت‌حساب از طریق فکس
  • اعلام وضعیت چک صادره
  • لیست چکهای واگذار شده
  • اعلام شماره شبای حساب
  • تغییر رمز اول و دوم تلفنبانک