اطلاعرسانی پیامکی خدمتی است که از طریق آن و با ارسال پیامک (SMS) به مشتری امکان ارائه گزارش از اجرای درخواستهایش و یا وضعیت حسابهایش فراهم میشود. به ازای رویدادهای بانکی در زمانهای مشخصی از شبانه روز یک پیامک آنی به تلفن همراه مشتری ارسال میگردد. این اطلاع رسانی برای رویداد صورت گرفته روی محصولات بانکی مانند سپرده، کارت، چک، تسهیلات و یا ارسال پیامهای مناسبتی خواهد بود. ارسال پیام به مشتریان توسط سیستم اطلاع رسانی پیامکی از طریق شماره پیامکوتاه ۲۰۰۰۴۸۶۰ صورت میگیرد.
برخی از مهمترین خدمات این سامانه بهشرح زیر میباشد:
- ورود موفق و یا ناموفق به سامانههای بانکداری الکترونیکی
- تغییر رمز ورود
- افتتاح انواع حساب
- کلیه تراکنش های مالی (واریز، برداشت، انتقال وجه، پرداخت قبوض، ساتنا و پایا و ...)
- افتتاح سپرده
- برگشت چکهای عهده بانک خاورمیانه
- برگشت چکهای واگذار شده به حساب مشتری
- واریز سود کوتاهمدت و بلندمدت
- سررسید تسهیلات
- افزودن ذینفع به لیست ذینفعان در اینترنت بانک
- فعال و غیرفعالسازی اینترنت بانک
- تغییر شناسه کاربری اینترنت بانک
- تغییر رمز تراکنش دراینترنت بانک
- تغییر حدود تراکنش روی حساب ها در اینترنت بانک
- ارسال رمز یکبار مصرف در اینترنت بانک
- اطلاع ثبت تراکنش توسط ایجادکنندگان به صاحبان امضا در اینترنت بانک
- درخواست کارت اعتباری
- پرداخت کلیه قبوض خدماتی شهری از طریق اینترنتبانک
- این خدمت مبتنی بر شماره مشتری بوده و دارندگان حساب در بانک خاورمیانه میتوانند به صورت پیشفرض از این سرویس بر روی کلیه سپردههای خود بهره ببرند. لازم به ذکر است امکان لغو این سرویس بر روی سپرده/سپردههای منتخب مشتری وجود دارد
- مشتریان محترم می توانند ضمن مراجعه به شعب و تکمیل فرم تقاضا، نسبت به برقراری سرویس مذکور اقدام کنند
هزینه ارسال پیامک برای هر شماره تلفن تخصیص یافته به هر حساب حقیقی سالانه یکصد هزار ریال می باشد که در دو نوبت کسر میشود.
هزینه ارسال پیامک برای هر شماره تلفن تخصیص یافته به هر حساب حقوقی سالانه دویست هزار ریال می باشد که در دو نوبت کسر
میشود.
مشتریانی که به هر دلیل تمایل به استفاده از خدمت مذکور را نداشته باشند، می بایست با مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب، با تکمیل فرم درخواست نسبت به ارائه درخواست خود مبنی بر حذف خدمت اطلاعرسانی پیامکی اقدام نمایند.
لازم به ذکر است در صورت غیرفعالسازی خدمات اطلاعرسانی پیامکی برای حسابهای جاری، ارسال پیامک به منظور جلوگیری از جعل چک صورت نمیپذیرد. لذا مسوولیت آن بر عهده مشتریانی خواهد بود که نسبت به غیرفعالسازی خدمت یادشده اقدام نمودهاند.
هنگام انجام عملیات انتقال وجه کارت به کارت مراقب کلاهبرداران باشید
هرگونه تماس تلفنی و یا پیامک مبنی بر برنده شدن در قرعه کشیها، کمک هزینه عتبات عالیات و مشابه آن مشکوک به کلاهبرداری است. بانک خاورمیانه جهت انجام خدمات مالی از پیامک استفاده نمیکند.
برای دسترسی به بروشورهای بانک خاورمیانه، اینجا کلیک نمایید.