بانکداری شرکتی
بانکداری شرکتی

از مهمترین اهداف بانک خاورمیانه پیشرو بودن در ارائه خدمات بانکداری شرکتی از طریق تعامل نزدیک با شرکتها، درک ساختار مالی آنها و رفع نیازهای این مشتریان با ارائه سبدی از ابزارهای تامین مالی میباشد. بانک خاورمیانه با هدف ارائه خدمات تخصصی بانکی و به منظور ایجاد مزیت رقابتی و افزایش انعطافپذیری در پاسخگویی به مشتریان هدف، اقدام به پیادهسازی مدل مدیریت ارتباط با مشتری (Corporate Relationship Management) برای مشتریان شرکتی نموده است، در این روش هر مشتری شرکتی توسط یکی از کارشناسان ارتباط با مشتری پشتیبانی میشود. ● تسهیلات● تعهدات
●بانکداری باز● بن کارت● سامانه مدیریت اعتبارات● کسبوکارهای کوچک و متوسط● اینترنتبانک ویژه شرکتها و اشخاص حقوقی |